Thursday, April 24, 2008

Bokanmeldelse

Bukken til havresekken



Forfatteren bruker masse skildringer av både natur og mennesker som sammen med mange språkelige bilder gir deg et godt bilde av alle situasjoner, handlinga er spennende og til tider intens. Det er veldig mye prating og tenking med seg selv, noe som kan for noen lesere bli litt slitsomt, men jeg syns det var interresant å spennende å lese og kom enda mer inn i handlinga.

Det er ikke veldig mange personer å forholde seg til, men det er bra fordi det er mye du får vite om de forskjellige personene.


Jeg syntes at boka var veldig bra og den er verdt å lese. Du føler at du får god kontakt med hovedpersonen og du føler at du bare må lese videre. Jeg har videre lyst til å lese de andre bøkene i serien og følge historien videre for å se hvordan det går med Varg Veum på videre oppdrag. Jeg vil anbefale denne boka til alle og hvis jeg skulle terningkastfeste den ville jeg gitt den

No comments: